niedziela, 19 kwietnia 2015

OOTD: Moja propozycja stroju na maturę

Hej :* Tak jak widzicie w tytule, poniższy strój to moja propozycja na maturę. Oczywiście lity pewnie zmienię na balerinki, bo nie wiem, czy bym wytrzymała w tak wysokich obcasach. Uważam, że to co Wam dzisiaj prezentuję to bardzo klasyczny i grzeczny zestaw, który nadaje się na takie okazje :) Tylko buciki zmienić na balerinki i będzie super :) Niestety moje były w praniu, a innych butów czarnych , które by mi pasowały nie miałam, także rozumiecie. A po włożeniu litów możemy wybrać się na imprezę :D


















Sukienka- Shclothes
Ramoneska- Sheinside
Naszyjnik- Katherine(ok. 7zł)
Rajstopy- H&M(30zł)
Lity- Oasap


24 komentarze:

  1. też bym w litach nie wytrzymała :)

    obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym w litach nie wytrzymała :)

    obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę jeansy+koszula+żakiet+szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardziej na impreze niż na mature ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa propozycja. Taka ostra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy bym tak nie poszła na maturę ani na żadnej inny egazamin. Bardziej na imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka! Jednak również nie ubrałabym się tak na maturę, zdecydowanie za mało formalnie jak na taki egzamin.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  8. strój na imprezę, a nie na maturę :) ale sukienka świetna!

    Zapraszam na bloga o kosmetykach. Na pewno znajdziesz tu coś dla siebie :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny,stylowy i elegancki zestaw.Śliczne lity,ale balerinki chyba wygodniejsze :)~ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na maturę postawie na większą klasykę, bo uważam, że pewne wydarzenia wymagają totalnej elegancji i ich oficjalny charakter sprawia, że lepiej czuję się w klasykach.
    Ale na imprezę pomaturalną zestaw super!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wprost idealna stylizacja na wyjscie ze znajomymi badź też gdzies na impreze! :D


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja idealna na maturę a buty tylko dodają tego czegoś do niej. Ja bym poszła w litach na egzamin ^^ xd

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja doskonała na wyjście. Ale czy na maturę ?? Ja swoja miałam kilka lat temu i nie wyobrażam sobie żadnej dziewczyny w mojej szkole w takim stroju. Już widzę spojrzenia nauczycieli. Pozdrawiam
    Ale buciki świetne :)
    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież jak byk napisałam, że w TYCH butach nie idę, tylko w balerinach!! Zacznijcie czytać moje posty, a nie tylko oglądacie obrazki.... Ramoneskę zostawię w szatni, bo by mi za ciepło było. Tak trudno przeczytać?

      Usuń
  15. buty świetne ! ;) A ta stylizacja z połączeniem z balerinkami nadaję się w 100 %

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. też bym nie wytrzymała w takich butach, zdecydowanie baleriny najlepszym wyjściem :) ale w sumie w malutkim obcasiku albo małej koturnie dałabym radę :)
    maturę mam za rok, ale jestem pewna, że pójdę w spodniach, bo będzie najwygodniej ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie sukienka ale buty zmień na jakieś delikatne jeżli to ma być strój na egzamin ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny zestaw, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super stylizacja :) slicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam takie buty na studniówce, tylko bez kolców ;) jednak ja stawiałam na eleganckie bluzki i spodnie, zrezygnowałam z sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger