piątek, 24 kwietnia 2015

Recenzje: Krem do rąk i Balsam relaksujący Akuna

Hej :* Dzisiaj pokażę Wam kolejne kosmetyki ze Smartbox'u Akuny. Smartbox to taki zestaw mini produktów, które idealnie nadają się na mniejsze i większe podróże. Teraz przyszła kolej na balsam relaksujący i krem do rąk. Mam nadzieję, że z przyjemnością przeczytacie recenzje :)


Balsam relaksujący Akuna- Balsam to dla mnie prawdziwy niewypał, najgorszy kosetyk ze Smartboxu. Po pierwsze jego zapach nie relaksował, był okropny. Mocno duszący, koszmar! Konsystencja była bardzo rzadka, trzeba wylać mnóstwo produktu, aby porządnie się wysmarować. Mało wydajny, zostawiał lepki filtr, zapychał skórę. Okropieństwo :/ 

Balsam do rąk Akuna- Bardzo fajny, przyjemny balsam. Lekka konsystencja, znośny zapach :) Balsam szybko się wchłaniał, nie zostawiał żadnego filmu. Po zastosowaniu dłonie były bardzo miękkie, delikatne i nawilżone. Na długo! :) Nie wiem, co więcej mogłabym o nim napisać, bo krem jak krem, krzywdy nie zrobił, ale dobrze nawilżył :)





7 komentarzy:

  1. Kosmetyki zachęciły mnie ... Bardzo chętnie przyjże się bliżej asortymentowi;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki ale brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym wypróbować ten drugi, bo mam bardzo suche ręce!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nice post :) love your blog :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kompletnie nie znam tej marki jak i produktów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger