wtorek, 7 kwietnia 2015

KWC dla atopika- Olejek Medigel od Dermokosmetyki24

Hej :* Dzisiaj mam dla Was recenzję oliwki do kąpieli/pod prysznic, którą dostałam od firmy Dermokosmetyki24. Jest to sklep, który już Wam przedstawiałam, więc nie będę się za bardzo o tym rozpisywać :) Zostawiam Was z recenzją :)

Olejek do kąpieli i pod prysznic MEDIGEL - bez parabenów

Olejek możemy kupić na stronie Dermokosmetyki24.pl w cenie 59zł za 400ml.

Opis Producenta:
Zalety:
  • delikatnie oczyszcza skórę;
  • doskonale zmiękcza i wygładza naskórek;
  • zmiejsza i zapobiega łuszczeniu się skóry, zwiększa jej elastyczność;
  • zapobiega nadmiernemu wysuszeniu skóry;
  • dzięki zawartości naturyalnych lipidów (oliwa z oliwek i oliwa z awokado) odbudowuje płaszcz lipidowy skóry;
  • polecany do pielęgnacji dzieci, dorosłych i osób starszych.

Wskazania:
  • codzienna pielęgnmacja skóry suchej i bardzo suchej, podrażnionej i atopowej.
  • szorstkość i łuszczenie się skóry;
  • skóra przesuszona i swędząca;
  • atopowe zapalenie skóry;
  • po zabiegach higienicznych na skórze.

Przeciwwskazania:
  • nadwrażliwość na którykolwiek ze składników.

Sposób użycia:
  • dodatek do kąpieli - wymieszać odpowiednią ilość olejku w ciepłej wodzie, pozostawać w kąpieli przez 10-15min. Następnie spłukać i delikatnie wytrzeć do sucha skórę nie pocierając.
  • pod prysznic - wmasować w uprzednio zwilżoną skórę do powstania piany, następnie spłukać obficie ciepła wodą.



Moja Opinia:
 Jak już pewnie wiecie(albo się domyślałyście) choruję na atopowe zapalenie skóry, w skrócie AZS. Choroba objawia się u mnie suchymi, swędzącymi plamami, które są czerwono-różowe. Bolą, czasem bardziej, czasem mniej. Najbardziej nie lubię zimy, kiedy trzeba je chować pod grubą warstwą ubrań. Wtedy doskwierają jeszcze bardziej, są podrażnione, często opuchnięte. Dlatego staram się porządnie nawilżać moją  skórą olejkami, balsamami. Często testuję kosmetyki przeznaczone właśnie dla osób chorych na moją chorobę. Olejek dostałam kilka tygodni temu i bardzo się ucieszyłam, bo moje "plamy" wyjątkowo mi dokuczały. Olejek używam pod prysznicem. Na świeżo umytą, wilgotną skórę nakładam kosmetyk i masuję, aż się lekko spieni. Czasem zostawiam go na kilka minut, potem spłukuję letnią wodą, bo zbyt ciepła mnie podrażnia. 
Produkt firmy Medigel pachnie bardzo miło, delikatnie, nie czuć w nim żadnych "aptecznych tonów", jakie mogę spotkać w dermokosmetykach :/ Konsystencja to typowy olejek, nieco rzadki, ale gładko i dobrze się rozprowadza. Opakowanie też na plus, szczególnie otwarcie typu "klik", którym można dozować odpowiednią ilośc kosmetyku. O estetycznym wyglądzie nie wspomnę, bardzo mi się podoba. Butla jest ogromna, praktyczna, na większe wyjazdy przeleję go do mniejszej buteleczki. 
Działanie jest bardzo dobrze, olejek świetnie nawilżył "plamy", które przestały swędzieć i łuszczyć się. Zbladły i mniej doskwierały. Jest o niebo lepszy niż balsamy, na AZS, które niekiedy kupowałam w aptekach.. Bardzo go polubiłam, bo dzięki niemu moja skóra jest zdrowsza i lepeij mi się z nią żyje :) Skóra się uelastyczniła, nie piecze i wygląda zdrowo! :D Medigel to prawdziwy cudotwórca, mój KWC :) 






Dermokosmetyki24



4 komentarze:

  1. szkoda trochę, że nie ma zdjęć "przed", "po", które by pokazały jak sobie radzi ;) ale taka opinia też jest pomocna, chociaż pozostawia trochę miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ze znalazałas cvos dla siebie :) wiem, jak ciezko jest dobrac kosmetyki jak ma sie problemy ze skora :) dla mnie niestety troche za drogo ale w sumie 400ml to duzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja, jak byłam mała to też miałam azs ale ustąpiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parafinowy "olejek" za 59 zł??? Niestety więcej w nim chemii niż natury.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger