środa, 21 listopada 2012

Cienie Butterfly- bubel czy zwyklak?

Heh, dzięki za komentarze pod poprzednim postem. Problem już rozwiązany, a mianowicie skasowałam stare fotki, które pochodziły z internetu, kilka inspiracyjnych postów, oraz parę brzydkich nieudanych zdjęć  Nie zamierzam wykupować jakiegoś pakietu i płacić 12 zł miesięcznie  po prostu sukcesywnie będę usuwać albo zmniejszać stare fotki, ewentualnie kasować stare posty z fotkami, które mają mało wejść :P Będę dodawać mniej fotek także :P No cóż, tylko najlepsze zdjęcia i posty przetrwają :P
Ale teraz pora na cienie do oczu, które dostałam od firmy Wizaż24  

Wizaż24.pl

Bardzo dziękuję za zaufanie :) Ale uwaga! To że kosmetyk pochodzi ze współpracy, nie oznacza że będzie wychwalany pod niebiosa :)
Marka: Editt cosmetics
Cena: ok 4-7 złotych, zależnie od sklepu :P
Dostępność: Na wizaż24, w małych sklepikach. Ogólnie średnia :)
Kolory: jasnoniebieski, perłowy niebieski, szary i granatowy. Wszystkie z odrobiną brokatu
Zapach: nie ma
Opakowanie: Ładne, bardzo estetyczne. ale trochę tandetne bo łatwo się psuje i pęka. Cienie są słabo przytwierdzone do opakowania, bo po pierwszym, delikatnym upadku jeden mi się pokruszył.
Konsystencja: Kremowo-sucha, ładnie się nakłada.
Działanie: Cienie są ładnie napigmentowane i trwałe tylko na bazie. Inaczej zbierają się w załamaniach powieki, osypują się, ścierają, itd. Po godzinie nie ma po ich śladu.Pigmentacja bez bazy jest do niczego, po prostu nic nie widać, nawet po kilkakrotnym nałożeniu. Dlatego z bazą jak najbardziej . 
W cieniach denerwuje mnie też, że strasznie osypują się na policzki, tworząc kolorowe plamy, co jest bardzo uciążliwe. Plus za to że brokat ładnie siedzi, nie migrując po twarzy. 
Z bazą cienie wytrzymują około 4 godzin, co nie jest bardzo złym wynikiem. 
Podsumowanie: Za taką cenę mogą być, choć bez szału :)
Ocena: 5,5/10


Miałyście go kiedyś?




36 komentarzy:

  1. wytrzymałość na bazie 4 godziny to jak dla mnie bardzo mało. Potrzebuję cieni, które będą się trzymać na powiekach pół dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś cienie z tej firmy, ale niestety nie byłam zadowolona. Kolory były mało widoczne, nawet czarny, i kiepska wytrzymałość:P A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takich niegdy nie miałam,moja koleżanka miała kiedyś inne kolory z tej firmy .
    Jasne,że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kolory,nie miałam cieni z tej firmy;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy tych cieni, a z tej paletki do gustu przypadł mi głównie ten najciemniejszy :) Ostatnio je gdzieś widziałam, jednak cztery godziny to dla mnie zbyt mało :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za taki miły komentarz! Pewnie, że obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam jedną paletkę z tej firmy, ale trwałość nie powala;/

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam tylko inne kolory , są takie sobie :) jedne są blade ,a inne ładne i żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba jednak za nie podziękuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie bubel nie jest wart nawet najniższej ceny. Zamiast niego lepiej kupić np. czekoladę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cienie mają ładny kolor jednak ja nie używam wogóle cieni :) fajny blog będę obserwować

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej za 4 zł ie można się spodziewać szału xD
    Jasne, że możemy obserwować. JUż dodałam, czekam na Cb :>

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory do mnie nie przemawiają, aczkolwiek to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne barwy. :) Widać, że to pudełko jakieś nijakie. No i fakt, kiepska wytrzymałość.. Zachęcam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lajk? https://www.facebook.com/MartaDymekBlog
    Z góry dziękuję! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie maluję oczu cieniami, ale mają ładne kolorki :D
    jasne , że możemy ..;d
    obserwuje już czekam teraz na ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za miły komentarz :) Oczywiście, że obserwujemy ;)
    Cienie mają ładne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog ;)
    Obserwuję, teraz ty ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger