niedziela, 11 listopada 2012

Diva- uwielbiam ją :)

Hej, dzisiaj nie mam ochoty nic sensownego pisać  bo zwyczajnie dopadł mnie leń ;P Wstawię teraz moje ostatnie zakupy biżuteryjne, które dokonałam w Divie :) Bo gdzieżby indziej? Oni zawsze maja super promocje, atrakcyjne przeceny i piękną, stylową biżuterię ;)
 Tym razem skusiłam się na czarno-białe spinki w róże oraz pierścionek z marynarskim motywem kotwicy.
Obie rzeczy nie kosztowały mnie niewiele, bo zaledwie kilkanaście złotych :) Ogólnie lubię kupować sobie różne dodatki, szczególnie pierścionki :) Mam ich kilka, ale są dopasowane i mają nietypowe motywy. Takie małe "cosie" ożywiają stylizację i czynią ją wyjątkową :)
A wy? Kupujecie w Divie? Gdzie są Wasze ulubione sklepy z biżuterią? Lubicie drożej a może taniej? :)

6 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger