poniedziałek, 19 listopada 2012

Fleszowo- modowo :))

Hej, Dzisiaj kupiłam nowego Flesza. Bardzo gorąco polecam tą gazetę, bo jest tania i można sobie poczytać o różnych ciekawych rzeczach :P Ja zwykle zaczynam od zestawu Kasi Tusk, a potem moda, uroda, jakieś fryzurki i na samym końcu wieści o gwiazdach :P

W aktualnym numerze jest parę ciekawych artykułów :)
Zeskanuje Wam parę ciekawych rzeczy i nowinek modowych :)
 Na początku parę militarnych inspiracji :) Skórzanych spodni nie mam i własnie zastanawiam się czy legginsy a'la skórzane też będę pasować  Jak myślicie? Torebki nie w moim stylu, chociaż kolor tej ostatniej mi się podoba. Lubię nowe trendy ale bliżej mi do neonów i pasteli :) Żakiety całkiem ładne, szczególnie ten z Mango :)
Uwielbiam sweterki i swetry! Mam ich sporo, a ostatnio dokupiłam jeszcze kardigan, w czerwono-malinowym kolorze. Ale bogato zdobione ubrania tez mi się bardzo podobają  najbardziej ten z H&M'u (ten z dużą ilością świecidełek). Stonowane kolory+złoto/srebro+coś co lubię :)

Piękna fryzura!! Jak ją zobaczyłam to od razu się zakochałam. Postanowiłam że jak będę mieć trochę czasu zrobię ja na sobie i Wam pokażę :P

I oczywiście Kasia Tusk , która uwielbiam :)

I jak Wam się podoba? Podobają Wam się teraźniejsze trendy a może stawiacie na zupełnie coś innego?

6 komentarzy:

  1. Też lubię flesza i często kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz. Obserwuję. Mam nadzieję, że Ty mnie też :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą gazetę. :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe ja osobiście czytam glamour:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś myślałam, że jest to zwykła gazeta plotkarska, jednak teraz ją kupuję - naprawdę zawiera dużo inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger