czwartek, 1 listopada 2012

Zdenkowane w październiku :P


W październiku zużyłam mało kosmetyków, ale wiele poszło na śmietnik z powodu przekroczonej daty. Zwykle były to produkty, których nie polubiłam, rzadko używałam albo były zbyt wydajne. Uzbierało się ich aż 6 sztuk! A były to:
1. Krem do stóp Foot Works Avon- przyjemny był, ale ostatnio zmienił konsystencję i wolałam go nie używać
2. Kosmetyk 3w1 Garniera- robiłam o nim recenzję, przynajmniej tak mi się wydaje :) Był bardzo wydajny i nie zdążyłam go zużyć na czas :)
3. Krem lawendowy do stóp BeBeauty- recenzja tu
4. Dezodorujący krem do stoóp BeBeauty- recenzja tutaj
5. Balsam Laura- dostałam z wymianki, ale jakoś zapach mi się nie spodobał. No i się przeterminował :(
6. Puder Constance Caroll- też z wymianki i do tego za ciemny 

a z "normalnie" zużytych, zaledwie 4 pełne produkty i jedna próbka: 


1. Tusz do rzęs Eveline - recenzja tu
2. Baza pod cienie Essence "I love stage"- recenzja tu
3. Próbka masła do ciała o zapachu pomarańczy Bielenda- stwierdzam że ładnie pachnie i szybko nawilża., Rewelacyjnie się wchłania, ale pełny kosmetyk sporo kosztuje. Więc chyba się nie skuszę :)
4. Maseczka anty-stress Ziaja- uwielbiam wszelkie maseczki tej firmy :P
5. Mleczko do demakijażu Ziaja- recenzja tu

Całkiem znośne te denka, prawda? :P
A jak u Was poszło zużywanie? a może miałyście któryś z moich zużytków? Jak go oceniacie?

6 komentarzy:

  1. u mnie też denko skromne :) nawet jeszcze mniejsze od Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie z tym denko to różnie .. ale moje denko jest bardzo skrooooomne ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam maseczki Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie na dniach też muszę umieścić post o denku bo mam się czym pochwalić w sumie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba skuszę się na lawendowy krem do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę myślałam, że już nie produkują pudrów constance caroll, a tu miła niespodzianka :) Dawno ich nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger