sobota, 17 listopada 2012

Coraz bliżej święta! :)


.

Hej :)) Ale beznadziejna pogoda! Albo pada deszcz albo jest mgła :( Niech wreszcie spadnie śnieg, bo nie mogę doczekać się Świąt :) Koniecznie muszę zakupić jakiś kalendarz na 2013 rok, polecicie mi jakieś ładne i tanie? Najlepiej żeby były z gazetą, ale jeżeli znacie inne, bez to tez napiszcie.
Byłam dzisiaj w szmateksie i w drogerii, jutro zaprezentuję efekty :) A dzisiaj parę inspiracji zimowych i świątecznych :) Jakoś tak mi się udzieliło od oglądania świątecznych wystaw sklepowych :)

MC

.


.
.





























.

n

j

'

n

Czujecie już atmosferę świąt? :))

15 komentarzy:

  1. też nie mogę się doczekać świąt ;P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dzięki tobie powoli już czuć te święta. Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam święta, te świecidełka, taka magia.. i śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym aby teraz moje myśli zaprzątały święta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już przeogromną ochotę ubrać choinkę, kocham świąteczną, magiczną atmosferę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :)
    Ja już obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń
  7. super inspiracje ;)
    już nie mogę doczekać się świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne inspiracje, ja również już nie mogę się doczekać świąt, całej tej atmosfery przedświątecznej- uwielbiam:) A.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też czekam na śnieg i świeta:) kocham magię świąt:) świetny blog z chęcią zaobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze tylko miesiąc i 6 dni ! juz sie nie moge doczekac !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. powoli już można odczuć nastrój świąteczny w witrynach sklepowych :) cudowne !
    jasne, możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jkaie cudenka! Jasne, ze obserwujemy, juz dodaje.:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam swięta,ale śnieg nie koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam przygotowania do świąt, nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger