niedziela, 4 listopada 2012

Mazidło do ust z Sephory

Dzisiaj opiszę Wam mojego wybawcę od suchych ust :) Mazidło nazywa się "Smily Lips" i pochodzi z Sephory :)Więcej w recenzji :)
Cena: ok. 9zł
Dostępność: w każdej Sephorze
Ilość: 4,2g
Zapach: Przyjemny, delikatny, krótko utrzymujący się na ustach
Opakowanie: Białe, z różowo-czarnymi napisami. Wygląd ma bardzo estetyczny, ale jakość do kitu. Jak tylko spadnie to zaraz się pokruszy albo coś odpadnie :P
Działanie: Szminka dobrze nawilża i natłuszcza usta. Wargi szybko stają się miękkie i delikatne w dotyku. Poza tym dzięki pomadce delikatnie się błyszczą i wyglądają naprawdę apetycznie.
Konsystencja: Smalcowata, ale dobrze się nakłada. 
Długość bytu na ustach: do 3 godzin
Wydajność: Średnia, szczególnie przy stosowaniu codziennym po kilka razy :)
Podsumowanie: Jest dobra, ale bez fajerwerków, za taką cenę można spróbować :)
Ocena: 8/10



 Miałyście ją kiedyś? A może macie inne sprawdzone mazidła do ust? Polecicie mi coś?



4 komentarze:

  1. nigdy jej nie miałam:) jak wykończę chociaż 1/2 moich mazideł do ust to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jej nie miałam :) ja lubię Nivea truskawkową albo Carmexa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś wersję w słoiczku i tubce. Faktycznie dobrze się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo polecam sztyft do ust Neutrogena, jest idealny na jesienne dni i spierzchnięte usta :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger