niedziela, 4 listopada 2012

Outfity szkolne vol.2

Już jutro do szkoły! Tak szybko zleciał ten długi weekend. I niestety nie zrobiłam wiele pożytecznego :P Głownie siedziałam  necie albo "nic nie robiłam". Hehe, cóż, postaram się bardziej planować sobie czas. Wy też tak macie? Najgorsze są potem wyrzuty sumienia, że miałam coś zrobić, ale jakoś nie było czasu i chęci :)
Dzisiaj pokaże Wam moje szkolne outfity z tego tygodnia  Tylko szkolne, bo jak siedzę w domu to ubieram się dość niechlujnie :) 

PONIEDZIAŁEK 








W poniedziałek włożyłam swoje nowiutkie koronkowe rajstopy. Kosztują tylko 10zł w Pepco! A ja chciałam kupić brzydsze w TK Maxx za 2 dyszki. Żeby nie było mi zimno podłożyłam pod spód czerwone rajstopy. Potem czarna sukienka, która zamiennie jest też bokserką :P i fioletowa marynarka. Z biżuterii wybrałam tylko sowę. Butów nie mam chwilowo(znaczy zostały w szkole :)), ale miałam balerinki, które zapewne widziałyście :)

Sukienka- Outlet(9,90zł)
Marynarka- Dunnes, Sh(12zł)
Sowa- Pepco(10zł)
 Czerwone rajstopy-bazarek(12zł)
Koronkowe rajstopy- Pepco(10zł)

 WTOREK


Wtorek potraktowałam barwnie i na luzie. Nie miałam ochoty bawić się w rajstopy, sukienki i inne pańciowate dodatki :) Do najzwyklejszych jeansów dobrałam kobaltową(wg. Flesza-nowa czerń:)) bluzkę z portfelowym dekoltem i czarną, krótką marynarkę. Dodatkami zostały: czerwona chustka w ludowe motywy  i żółty jellywatch. Prosto ale kolorowo :)

Jeansy- H&M(ok.50zł)
Bluzka- Dorothy Perkins, Sh(4zł)
Marynarka- prezent
Chustka-prezent
Zegarek- bazarek(15zł)

ŚRODA



W środę też wybrałam wygodę ale w elegantszym, białym wydaniu. Do jeansów założyłam śnieżnobiały Tshirt ze słoniem i biały sweterek z rękawami 3/4. Tak na marginesie już nie lubię białych swetrów, bo po jednym założeniu nadają się tylko do prania :) Do zestawu założyłam swoje ukochane sztuczne perły :)

Jeansy- H&M(ok. 50zł)
Sweterek- H&M, Sh(5zł)
Bluzka-Cropp, Sh(ok. 4zł)
Perły- bazarek(5zł)
Pasek- gratis

Do stylizacji z wtorku i środy zakładałam białe trampki z Deichmanna :)

Który Wam się najbardziej podoba? A Wy, w co ubieracie się zwykle na co dzień?

6 komentarzy:

  1. jak dla mnie wtorek i środa są bardzo fajne, zwykłe :)
    ale poniedziałek, bez obrazy ale bardzo tandetny i wręcz te rajstopy wyzywające jak do szkoły :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, nie gniewam się :) Mi się poniedziałek podoba, choć przesadziłam ewidentnie z ilością kolorów :P

      Usuń
    2. Uważam, że albo sukienka albo bokserka ;) Wyglada na bardzo wyciagnietą i jest zdecydowanie za krótka
      Ogólnie patrząc na ten zestaw mam wrażenie że spódnicy zapomniałaś ubrać :)

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się strój z wtorku i środy

    OdpowiedzUsuń
  3. poniedziałkowy zestaw zajebisty *.*
    super zestawienie kolorów i ubrań
    gdybym miała takie nogi to też bym chodziła do szkoły w rajstopach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger