niedziela, 18 listopada 2012

Moje SPA dla stóp :))

Hej, oprócz postu zakupowego powiem Wam parę słów o moim Spa dla stóp. Obejdzie się bez zdjęć :))


Od początku :)


1. Relaksująca kąpiel. 
Na samym początku zmyj lakier z paznokci  Potem do miski nalej ciepłej ale nie gorącej wody i dodaj trochę płynu do kąpieli albo specjalnego żelu do nóg (np. z Avon) Można też użyć soli zapachowej. Jeżeli pocą ci się stopy dodaj trochę naparu z szałwii albo lawendy bo działają przeciw potnie :)
Pomocz stópki 15 minut, aż woda zrobi się zimna.

2. Wygładzanie i ścieranie
Jeszcze mokre stopy wymasuj peelingiem(takim do ciała albo specjalnym). Jeżeli owego ci brakuje zmieszaj sól albo cukier z wodą i oliwą. Pięty potraktuj pumeksem. Ale nie ścieraj zbyt dużo naskórka, bo potem będzie go więcej i więcej :)) Na koniec opłucz stopy i wytrzyj dokładnie(pamiętaj o miejscach między palcami)

3. Akcja: Regeneracja!
Dokładnie osuszone stopy posmaruj gruba ilością kremu nawilżającego i załóż bawełniane skarpetki. Poczekaj do wchłonięcia

4. Obcinanie
Obetnij paznokcie ale pamiętaj żeby było na prosto! Inaczej mogą nieprzyjemnie wrastać :(
Patyczkiem odsuń skórki wokół paznokci, ale zrób to ostrożnie. Potem wyrównaj wszystko pilniczkiem.

5. Pora na kolor!
Nałóż odżywkę a potem jak chcesz pomaluj paznokcie na kolorowo! :))

A jak wy dbacie o stópki?

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie miłe wieczory tylko dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana za komentarz :)
    Jasne, ja już obserwuję, teraz czekam na Ciebie ;*
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  3. dbam o stópki dokładnie w taki sam sposób, a moje stópki to uwielbiają:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam stópkowe full wypas spa :D
    dziś robiłam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. boski blog :)
    jasne że obserwujemy :) ja już czekam na cb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :):), 
dodajemy do obserwowanych?


    U nas za to, ze obserwujesz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)


    Pozdrawiam,

    Marta

    www.modelsoutfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też już obserwuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę ciekawa notka:)
    jasne,obserwuje i czekam na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spa do stup - me gusta . :)

    U mnie juz kolejna notka . :)
    Zapraszam c:
    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie że obserwujemy! ja już dodaję, teraz czekam na Twój ruch :)
    świetny blog pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie w taki sposób dbam o stopy :) Tylko ostatnio unikam malowania paznokci, czas na odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger