sobota, 24 listopada 2012

Nefryt-moje zamówienie :)

Dzisiaj wyjątkowo nie chce mi się pisać, więc wstawię biżuterię z Nefrytu, którą zamierzam zamówić za tydzień :)
Mam nadzieję że post przypadnie Wam do gustu :)

Zdjęcie N631- NASZYJNIK ,,SERCE HOME SWEET HOME''
6,90zł
Zdjęcie N630- NASZYJNIK ,,WISIOREK W PAWIE OCZKA''
7,90zł
Zdjęcie P213- Pierścionek SERCE kolor czerwony
0,99zł

Zdjęcie P727-4- Pierścionek LODY-smak jagodowy

0,99zł

Zdjęcie P728-2- Pierścionek RÓŻANECZNIK -kolor czarny

0,99zł

Zdjęcie P728-7- Pierścionek RÓŻANECZNIK -kolor łososiowy
0,99zł

Zdjęcie P728-5- Pierścionek RÓŻANECZNIK -kolor jasno-morski
0,99zł

Zdjęcie P740- Pierścionek ZAMEK  -mix kolorów

4,99zł

Wiele razy zmieniałam decyzję ale w końcu stanęło na tym co widzicie ;) I jak Wam się podoba? Tanio, prawda? :)))
Życzę miłego weekendu :))

29 komentarzy:

  1. Strasznie tanie :)
    Świetny blog :)

    oczywiście że obserwujemy , ja juz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Masz talent! Super!
    Dołączyłam do witryny i licze na to samo z Twojej strony <3
    Pozdrawiam
    http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo tanio, a to są ceny z VATem? ile wysyłka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 zł bo bierzesz ze mną na pół, tak wyszłaby ci przesyłka za 12 zł :)

      Usuń
  4. Sweety I'm now following you!
    Please do the same! :)

    http://fashionofad.blogspot.gr/

    xo xo
    Olie

    OdpowiedzUsuń
  5. Łapiesz okazje widzę...:)))
    Super...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten pierwszy wisiorek jest cuuudowny :) muszę też sobie taki sprezentować :) a ceny super :)
    ok, obserwuję i czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miły komentarz :) Jasne, że obserwujemy :) Ja już dodałam :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. All that items looks nice. Have a great weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna biżuteria. ;)
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna bizuteria!
    Ja juz obserwuje, czekam na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. też dodałam i polubiłam na fb (jako Marlena Łabaj) :) zapraszam też na mojego fanpage;a :):* buziaki :*

      Usuń
  12. Podoba mi się ten pierścionek z lodem ^^
    ~drzewo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger