środa, 28 listopada 2012

Spódniczka z Pepco w roli głównej :)

Hej :)) Dzisiaj pojawią się dwa posty! Jeden kosmetyczny i jeden outfitowy :) Wczoraj nie pisałam z powodu dzisiejszej klasówki z historii. Uczyłam się cały dzień! W sumie dobrze mi poszło i mam nadzieję że praca zasługuje na pozytywna ocenę :) Już niedługo koniec miesiąca a co za tym idzie, post z denkami oraz podsumowanie akcji oszczędzania :) Mam nadzieję że będziecie zadowolone. Pamiętajcie o moim rozdaniu :) ! Link jest po prawej stronie na pasku bocznym :)
A teraz czas na outfit. Dzisiaj postawiłam na materiałową mini w kolorze zimnego beżu. Do niego dobrałam top w kwiaty, w kolorze grafitu oraz całą plejadę czarnych rzeczy: balerinki, rajstopy i długi sweterek. Biżuterię ograniczyłam do minimum, założyłam tylko pierścionek z sercem. :)

Zdjęcia robiłam w lustrze i nie zauważyłam że na dole jest "oblizane" przez moją małą siostrę. Zauważyłam to dopiero teraz. Przepraszam Wam jeszcze raz., ale na prawdę nie chciało mi się robić nowych zdjęć  i te plamki na rajstopach to wina mojej siostry :P Trudno się mówi, zaraz je posprzątam i jutro wszystko będzie ładne :)

 Jak ja nienawidzę jak ktoś liże moje lustro! 
 Jej, ale mi się rozmazało! 

 look na nadruk
Kurcze, gdyby było ciepło zrobiłabym na dworze :(

Spódnica-Pepco(9,99)
Top- New Look,Sh(14zł)
Sweterek- Primark, Sh(4zł)
Rajstopy- Gatta(10zl)
Balerinki-bazarek(25zł)
Pierścionek- Diva(6zł)


Mam nadzieję że będzie Wam się podobać :)))

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit :D
    w Pepco są takie cuda? *_* muszę tam jechać :>

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja ;)! Chyba już wiem dzięki Tobie jak ubiorę się jutro!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak za darmo:) uwielbiam Pepco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej ale ślicznie wyglądasz i ta spódnieca mhy

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądam dość często do Pepco, bo można tam znaleźć naprawde fajne rzeczy po śmiesznych cenach !

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny outfit :0 lubię takie zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie , mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger