sobota, 3 listopada 2012

Zakupy piątkowe :)

Wczoraj byłam z moją kumpel.a a cotygodniowych zakupach w SH. Nie były to wielkie zakupy, ale coś tam się kupiło :P W jednym szmateksie była super torba, zamszowa z brązowymi raczkami i paskiem, ale cena 17zł odstraszyła mnie. Choc moze trochę żałuję że jej nie wzięłam, ale trudno :P
bluzka George, 1,15

 bluzka polo nn, 1,15
 Bluzka z barankiem Shaunem, New Look, 3zł
 Kurtka-marynarka nn, 1zł
Torebka na łańcuszku, 4zł

A Wy jak spędziłyście piątek? Co Wam się z moich "łupów" najbardziej podoba? :)
Życzę miłej soboty :P

8 komentarzy:

  1. jacie ale fajnie cuchy kupujesz i na dodatek tak tanio

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako twoja kumpela pytam: po co ci kolejna torebka (nie twierdze, że jest brzydka bo tak nie jest)? Masz ich już chyba dziesiątki. :) Możesz je dla mnie i powiedzieć ile ich masz? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam napisać czy możesz je dla mnie policzyć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest po prostu torebkocholiczką :D
    ~drzewo

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 11 sztuk- zadowolona Poetko? :P
    P.S Dzięki drzewo za nazwanie mojej choroby, ujawniającej się podczas zakupów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. 1,15zł za bluzkę?! Też tak chcę! Gdzie są takie ta nie ciucholandy? Ja tam chcę. :)
    Pierwsza bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 48 year-old Physical Therapy Assistant Doretta McGeever, hailing from Longueuil enjoys watching movies like Catch .44 and Table tennis. Took a trip to Humayun's Tomb and drives a Delahaye 135 Competition Court Torpedo Roadster. czytaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger