piątek, 19 lipca 2013

Balonowa przygoda w łazience! :)

Hej! Z racji tego, że dawnoo dawno temu dodawałam recenzje, do końca tygodnia muszę nadrobić :) Teraz będzie recenzja płynu do płukania ust, a potem(tzn. wieczorkiem) coś do pielęgnacji :)
Zapraszam na recenzję :)


Płyn do płukania ust "Dento Fresh"

 Płyn można kupić w aptekach oraz na stronach internetowych<wykaz> w cenie ok. 14zł za 250ml. 


Opinia Producenta:
Możecie przeczytać ją tutaj --> <tu>

Moja opinia:
Płyn jest w przezroczystej butelce, dzięki czemu możemy stale kontrolować ilość. Posiada wygodny kieliszek z miarką, dzięki czemu nie brudzimy korka, jak jest to w innych płynach. Podoba mi się funkcjonalne, małe opakowanie, dzięki temu możemy zabrać kosmetyk w podróż. Staranne zamknięcie nie otworzy się w czasie drogi :)
Kolor jest uroczy, różowo-pastelowy. Aż przyjemnie się na niego patrzy. Poza tym, moja siostra(która też trochę potestowała) stwierdziła, że jest bardzo "ksieżniczkowy" :) 
Zapach jest też niczego sobie, pachnie jak guma balonowa. Bardzo przyjemne dla nosa i otoczenia, bo nie ma w sobie takiej miętowej goryczki. Przynajmniej w zapachu, bo smaku na początku nie mogłam ścierpieć. Na początku czułam okropną miętę, a dopiero po kilku chwilach, gumę. Na szczęście po kilku użyciach przyzwyczaiłam się i teraz czuję tylko pyszną balonówkę :D
Działanie płynu jest bardzo dobre, szybko odświeża i usuwa przykry zapach z ust. Gdy nie mamy czasu i miejsca aby umyć zęby, po zastosowaniu Dentofresh, osad momentalnie znika z naszych zębów, a nasz oddech staje się lepszy :) Cieszy mnie to, że nie zawiera cukru i alkoholu, dzięki temu wiem, że płyn nie zrobi krzywdy moim i mojej siostry zębom. Nie powoduje suchości w ustach, a ni pieczenia dziąseł. Moja siostra go bardzo polubiła :) A ona jest niesamowicie wybredna :)
Wydajność jest dobra, płyn starcza na długo :P

Podsumowanie:
Świetny płyn, pp\osiadający ekstra kolor i zapach. W sam raz dla małych i dużych księżniczek, a także królewiczów :)
Ocena:
9,5/10


 Dziękuję firmie Dentofresh za udostępnienie mi płynu do testów :)

A Wy Jakie kosmetyki stosujecie do zębów? :)




9 komentarzy:

  1. Ja używam zestawu pomarańczowego Elmex i uważam, że jest bardzo dobry:P Świetny post zapraszam do mnie :P http://dziennikarka327.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :)
    ZAPRASZAM do siebie na nowy post :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor i zapach zachęca :D raz miałam taki płyn , po którym myślałam że mi 'ryj wypali' za przeproszeniem ;p.
    obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to każdy płyn do pukania jednak ma ten nie dobry smak :D kwestia przyzwyczajenia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa recenzja :)
    Pozdrawiam , zapraszam do mnie ;*

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja, może sprezentuję mojemu chrześniakowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. może wypróbuję ;)
    jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie, mile widziany komentarz ;)
    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger