wtorek, 16 lipca 2013

OOTD: marynarskie klimaty

Hej :) Dzisiaj przychodzę do Was z outfitem w stonowanych kolorach :) Oczywiście stylizacja składa się praktycznie z samych second handowych łupów., których u mnie w szafie jest całe mnóstwo(ba, ciucholandowe ubrania to 90% mojej szafy!). A jak już nie kupię w lumpie, to tylko na porządnych wyprzedażach :P Już nawet nie pamiętam, kiedy kupiłam coś po nie przecenionej, sklepowej cenie. Chyba tylko buty :P Nie wiem jak wy, ale ja chyba wolę zakupy w lumpku, niż w zwykłych sklepach. Przecież nie trudno ubrać się w sieciówkach, to sklepy dla mało kreatywnych ludzi, którzy szukają łatwego i banalnego rozwiązania. Lumpy są o wiele, wiele lepsze, dla ludzi, którzy chcą się wyróżnić :) Oczywiście, nie mówię że sieciówki są złe :) Sama tam czasem chodzę, szczególnie na przeceny, ale generalnie second handy są moimi ukochanymi sklepami z ubraniami : )





Do białych, poszarpanych shortów założyłam zwykłą, granatową bluzkę z długim rękawem. Do tego włożyłam złotą bransoletkę, beżowe baleriny i torebkę czarno-granatową. Sportowa elegancja :)

Shorty-River Island, Sh(4zł)
Bluzka-Camaeiu, Sh(70 groszy)
Bransoletka-Iloko(10zł)
Torebka-New Yorker(20zł)
Buty-Deichmann

A jak Wy lubicie się ubrać? :)

26 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten zestaw, torebka jest bardzo fajna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja :)
    Też często odwiedzam Second Handy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wolę zakupy w lumpie : 3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torebka :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. z serii jak sie tanio ubrac:) ale wychwycilas okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka i bransoletka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zakupy:)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna torebka:) marze o takiej♥ obserwuje:)
    http://nastolatkatoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystklo fajnie orpocz butów. nie masz wazenia ze noga w balerinkach wyglada jak płetwa?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze obserwuję :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny outfit ^^ Obserwuję i czekam na to samo ;3
    toori-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, że obserwujemy! Ty pierwsza i daj znać jak już zaobserwujesz, a ja odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. juz zaobserwowalam :D Urocza marynarka !! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Pytałaś czy obserwujemy, otóż ja obserwuję Cię już od dawna (możesz sprawdzić) więc teraz Twoja kolej! :)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Już obserwuję ;)
    Czekam na Ciebie ;)
    lovemydreaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne szorty :) dodaje do obserwowanych :)

    zapraszam do mnie: www.kasiulccia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja ;))

    Obserwuję ;3 http://my-life-is-not-perfectt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, świetne szorty!

    Obserwujemy? Odpisz u mnie :)
    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne, że możemy obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny outfit :)
    Świetną masz bransoletkę też planuje taką kupić i też złotą :)
    +Obserwuję twój blog
    Liczę na mały rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie :) Ja raczej nie chodzę do secondhand'ów. ni dość, że moja mama ma uczulenie i jak tam wchodzi to kaszle i wgl, to jakoś nie mam przekonania do sklepów tego typu ;)

    Pozdrawiam
    ally-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie :) Obserwuję i liczę na rewanż : www.pięknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój ubiór zależy od okoliczności i pogody, więc ciężko mi powiedzieć co lubię nosić ^^
    Co do obserwacji, to ok. Ja już obserwuję w Google, czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za obserwację, także obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger