sobota, 6 lipca 2013

Perełki z Second Handu i z wyprzedaży :)

Hej! Za mną nieco zakupowy tydzień, bo byłam na zakupach w H&M-mie a także w lumpku! Second hand to swego rodzaju odskocznia od problemów, można się trochę zrelaksować. Oczywiście nie za często, nadmiar wizyt w lumpach grozi wybuchem Waszej szafy :P Moja muz odmówiła posłuszeństwa, ale nie zrażam się, lump to genialne miejsce! Wolę second handy, wolne od "feszyn" nastolatek, które zawsze lustruję mnie od góry do dołu, żeby potem pod nosem się zaśmiać. Ich jedynym hobby jest wydawanie pieniędzy rodziców. Ale cóż za sztuka pójść do H&M i kupić wszystko jak leci, często z manekina, by zestaw był dobrze dobrany? No żadna. I właśnie dlatego kocham lumpy, już chyba wole zbyt żwawe 70-letnie babcie :)
Oczywiście nie obrażam sieciówek, sama lubię buszować w nich na wyprzedażach, wtedy czuję się jak w nieco droższym lumpie :)


Na początku zacznę od zakupów w H&M :) Stwierdziłam, że nie ma sensu kupować żadnych bluzek na wyprzedaży, bo po pierwsze w lumpie kupię lepsze, a po drugie, i tak mam ich tony! Wszystkie góry na odchodne. Sukienek ciekawych nie było, ot, jakieś koronkowe szmatki, w dodatku pozaciągane. Spodnie tylko w rozmiarach dla anorektyczek, 30 bodajże. Albo jakieś ogromne, np. 44 albo 46! zdanej 36 nie znalazłam, a jak już mi się poszczęściło, to wzór był brzydki albo szwy pozaciągane. Ech, ja i spodnie! :P
Na szczęście półka z butami była o tyle łaska, że wyszłam z dwoma parami butów. Na początku skusiłam się na wysokie botki w kolorze szaro-brązowo-khaki. Kosztowały tylko 2 dyszki, więc szkoda było nie zabrać :) Potem wróciłam się po baleriny, bo wcześniej zapewniałam siebie, że wezmę kiedy indziej. Tak, jasne, potem nie będzie mojego rozmiaru, bo na standzie została tylko jedna para(z trzech rodzajów balerin) o numerze 39. I wzięłam :) Uważam, że obydwie pary to dobry zakup :)

 20 zł
 20 zł


 Teraz czas na second hand. Poniższe rzeczy kupowałam w różne dni tygodnia. Ogólnie jestem zadowolona, bo latem towar robi się lepszy i tańszy!  Zapraszam do obejrzenia łupów :)
 Bluzka w kropki zauroczyła mnie swoim oryginalnym wykończeniem rękawów i dołu. Idealna do moich spódnic z wysokim stanem. Za 2,20 zł, z Atmosphere.
 Biała sukienka na ramiączka, z ażurową górą, pięknie podkreśla opaleniznę i super zgrywa się z botkami albo balerinami. Z New Look, za 3,43 zł.
 Brązowo-kaki marynarka z mankietami w paski. Bardzo lekka, fajnie dopasowana, cieszę się, że ją znalazłam. No name, za 5zł.
 Piękna torebka! Właśnie o takiej marzyłam ostatnio. Z rączką i paskiem, do przewieszania przez ramię prezentuje się pięknie. Ma małą dziurkę, bo taki jakby "rzemyk " jest urwany, ale nie psuje jej to uroku. 
Z Dixie, za 5zł.

 Niebieskie, bardziej kobaltowe legginsy do kolan. Przydadzą się nad morze :) Mimo, że to piżama, będę je nosić na dzień, bo wcale nie wyglądają jak odzież łóżkowa. Z New Look, za 6zł.
 Koszulowa bluzeczka w kolorze łososiowo- różowym z pięknymi, złotymi guziczkami i kołnierzykiem. Świetnie leży, uwypukla opaleniznę, jest super! :) Idealnie pasuje do szortów i zwiewnych spódniczek. 
Z New Look, za 2zł.

O tej górze od kostiumu wspominałam. Dorwałam nowiuśki tank top w kolorze czarnym firmy TU, dla potwierdzenia, zdjęcie metki. Miałam radochę, bo był akurat w moim rozmiarze. Za ok. 5zł. 


A Wy? Co ostatnio upolowałyście w lumpie? :)

12 komentarzy:

  1. jakie tanie i piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki najlepsiejsze !

    verliefd-op-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Botki, koszula i torebka są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. torba bardzo ladna, zazdroszcze takich łupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :) piękna ta sukieneczka.
    JA dziś szalałam po SH, ale nic strasznie ciekawego nie upolowałam. Tzn niby nic bo sobie koszulkę bokserkę i taką inną na szerszych ramiączkach i mojemu koszulkę z adidasa :P no ale w sumie szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w H&M poprzeceniali tylko jakieś dupne kolory butów ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzeczka w kropki i marynarka *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka piękna torba, woow :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger