czwartek, 4 lipca 2013

Strona, które mnie inspiruje..+inspiracje modowe.

Hej :) Przepraszam, że wczoraj nie pisałam, ale było zbyt gorąco i cały dzień spędziłam na dworze. Byłam też w lumpku, ale oprócz nowej góry od kostiumu kąpielowego TU nie udało mi się upolować.
Chyba, że mam liczyć sukienkę dla siostry w zawrotnej cenie 80 groszy. Jestem trochę zła, bo już 4 lipca, a ja wciąż nie mam pracy, a przecież muszę jakąś znaleźć. Przez całe wakacje muszę zarobić 800zł, 500 na wymianę, 300 nad morze. Mam nadzieję, że jakoś mi się uda. Zamierzam też coś sprzedać, głownie ubrania, biżuterię i kosmetyki w naprawdę niskich cenach. Może się na coś skusicie? Byłabym bardzo szczęśliwa! :)

Na dzisiaj zaplanowałam luźny, nie recenzjowy post, bo zwyczajnie znudziły mi się recenzje :)
Post inspiracyjno-mododwy, czyli co ostatnio znalazłam na fajnej stronie z mega inspiracjami :P

cute, dress, fashion, girl, leopard print

chloth, cute, fashion, love

accessories, bag, bags, bracelet

ballons, beutiful, birds, black

accessories, bag, bags, bracelet

bag, beautiful, beauty, chanel

classe, fashion, hair, long

Hot, art, beautiful, black

bag, beautiful, birds, blouse

blue, fashion, girl, hair

beautiful, beauty, boys, cool


fashion, girl, love, summer, beautiful

Strona nazywa się http://favim.com i nie brakuje na niej świetnych zdjęć, które mnie inspirują :)
Jutro outfit+recenzja :)


10 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje. Trzymam kciuki za znalezienie pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna bransoletka i torebka!! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje <3 mam nadzieję,że znajdziesz prace;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. super inspiracje :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe inspiracje. ;D Trzymam kciuki za znalezienie pracy! ;>

    http://zakochanawmarzeniiach.blogspot.com/

    Pozdrawiam!
    ZuZa. ;DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger