sobota, 20 lipca 2013

Niszczę pryszcze z kremem od Kosmetyki Dla :)

Hej :) Dzisiaj idę na urodziny mojej przyjaciółki :) Rano byłam w second handach, ale nic dla siebie nie kupiłam upolowałam tylko szare rurki z kokardami, H&M, dla siostry i różową tunikę dla mamy :) Jakoś nic mnie nie zainteresowało:) Dzisiaj pokażę Wam krem do twarzy, który zrewolucjonizował moja pielęgnację twarzy :) Zapraszam!


Krem na dzień "Niszcz Pryszcz"

 Krem kosztuje około 17-18zł za 30g, można go spotkać w aptekach i na stronie internetowej Kosmetyki Dla.

Opinia Producenta:


Delikatny, dobrze wchłaniający się krem polecany jest do codziennej pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i z problemami trądzikowymi.
Krem działa wielokierunkowo:
- wysusza wypryski,
- odblokowuje pory,
- matuje skórę na wiele godzin,
- intensywnie nawilża i łagodzi,
- chroni przed promieniowaniem UV.
Skutecznie eliminuje zaskórniki, zapobiega powstawaniu nowych, pomaga zwalczać ślady po trądziku, pozostawiając skórę świeżą i matową, a to wszystko dzięki temu, że zawiera synergicznie połączenie następujących składników:
Świeży odwar z wierzby – naturalne źródło salicylanów, które regulują proces złuszczania naskórka i ułatwiają dynamiczne wnikanie substancji aktywnych, odpowiedzialnych za utrzymanie odpowiedniego stopnia nawilżenia.
Świeży napar z krwawnika - naturalne źródło azulenu, choliny, soli mineralnych głównie cynku – ma działanie przeciwzapalne, gojące oraz wybielające.
Glinka kaolinowa – działa jak bibułka wyciągając z porów nadmiar sebum i zanieczyszczeń.
Olej jojoba - lekki, nie pozostawia tłustego filmu na skórze, nie zatyka porów. Wzmacnia struktury cementu międzykomórkowego, co w efekcie zapobiega wysuszaniu skóry
Olej z ogórecznika – naturalne źródło kwasu gamma-linolenowego, którego brak powoduje zaburzenie procesu rogowacenia naskórka. Nie zatyka porów.
D - pantenol, alantoina - zmniejszają stan zapalny, przyspieszają gojenie podrażnionych części skóry.
Krem zawiera filtry UVA/UVB zapewniając ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Krem został przetestowany przez osoby z cerą tłustą, mieszaną i trądzikową pod kierunkiem lekarza dermatologa. 




Moja opinia:


Opakowanie:
Krem jest w buteleczce z pompką, która przypomina biały walec. Uwielbiam pompki, bo aplikacja nimi jest wygodna i higieniczna. Ubolewam nad transparentnością opakowania, bo niestety nie da się zobaczyć ile kremu nam zostało. Na butelce nie ma wielu informacji, wszystkie bardzo przydatne znajdziemy na kartoniku.

Zapach:
Ziołowy, trochę mi przeszkadza, ale na szczęście znika po paru chwilach.

Kolor:
Beżowo-żółtawy-kremowy. Nie barwi skóry, a jak pobrudzi ubranie, to łatwo się zmywa :)

Konsystencja:
Bardzo kremowa, gęsta. Dlatego wchłania się trochę dłużej.  Mimo to, krem wsmarowuje się bardzo dobrze.

Działanie:
Krem porządnie matuje, ale także nawilża. Wypryski, które miałam już na twarzy nie znikły, ale za to nie pojawiały się nowe. Tamte minimalnie zbledły ;) Skóra po zastosowaniu kremu jest gładsza, pory są zminimalizowane, mniej się błyszczę. Krem nadaje się pod podkład, bo się nie wałkuje, ani nie osiada w zagłębieniach skóry. Nie wiem, czy chroni przed UV, bo zwykle przed wyjściem nakładam na buzię inny filtr. Pod tym względem go nie ocenię. Nie odblokowuje porów całkowicie, ale za to trochę pomaga w walce z przebarwieniami po wyjątkowo okropnych krostach. Może nie jest jakiś mega, ale działa w porządku. Nie zapycha porów, pryszcze po nim pojawiają się sporadycznie(zazwyczaj podczas PMS, ale to zrozumiałe).

Wydajność
Bardzo dobra, bo 1 pompka=wysmarowana twarz 

Skład:

Podsumowanie:
 Dobry, naturalny krem. Może bez szału, ale polecam :)

Ocena:
7/10


 Dziękuję firmie Kosmetyki Dla za udostępnienie mi kremu do testów :)
 Kosmetyki DLA - Strona główna



17 komentarzy:

  1. Zapraszamy na konkurs w którym do wygrania jest naszyjnik z grafiką :)
    http://moniartsklep.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo już o tym kremie słyszałam, jednak jak na razie na pewno go nie kupię , jestem wierna cetaphilowi d;

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam go kiedyś w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej rzuciło mi się w oczy "porządnie matuje", bo to niestety mój problem. :/


    Obserwowanie, za obserwowanie? :)
    http://maniakosmetykowaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. brzmi fajnie, może się kiedyś skuszę, bo wciąż nie znalazłam swojego ulubionego kremu. dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mile wspominam swoją przygodę z tym kremem i kiedyś z przyjemnością powtórzę kurację :) pod światło widać zużycie

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz nie dla mnie ale polecę go siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam i raczej nie będzie mi potrzebny :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. luubie ziołowy zapach <3
    miłej zabawy u przyjaciółki :**
    zaczarowanalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. koniecznie muszę sobie taki zakupić ! :)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ:) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiego oleju używasz, że tak ci włoski szybko rosną? :)

    ps: ja też już obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pestek arbuza+rycynowego+oliwy z oliwek --> taka mieszanka

      Usuń
  13. Przydałby mi się. Fajna recenzja. Jasne, że obserujemy. Ja już :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wierzę, że do mnie napisałaś ! Przeceiż Ty masz tak fajnego, ciekawego SŁAWNEGo bloga, i zainteresowałaś się takim z ponad 3500 wejść ? CIeszę się :)
    Masz świetnego bloga :)
    Pewnie że obserwujemy. No to ja już teraz Ty :)

    http://chamomileee12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam krem na noc :) świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger