wtorek, 30 lipca 2013

OOTD: Bralet w eleganckim wydaniu

Hej :) Na szczęście dzisiaj jest o wiele chłodniej i jestem za to wdzięczna pogodzie! :) Zrobiłam porządek w szafie, jestem z siebie dumna, bo mam tysiące ubrań i gdybym chciała, mogłabym się w nich utopić :) Moja mama twierdzi, że niedługo sufit mi się zawali haha! 
Teraz wstawię outfit, który robiłam kilka dni temu :)



 Asymetryczną spódnicę zestawiłam z braletem dżinsowym. Żeby nie było zbyt "weekendowo" dodałam marynarkę i kapelusz. Obcasy są po to, aby dodać mi trochę centymetrów(bo jestem niziutka!). 
Kurcze, na zdjęciach mam przekrzywioną spódnicę. No niee! :P

Bralet-Cotton Club, Sh(1zł)
Spódnica-Pepco(15zł)
Marynarka-prezent
Kapelusz-H&M, Sh(4zł)
Szpilki-H&M(30zł)
Bransoletka-Iloko(10zł)

A Wy? Jak radziłyście sobie z wczorajszym upałem? :)

38 komentarzy:

  1. bralet i spódnica tak się razem komponują, że wyglądają jak sukienka :) oojj moja mama też jest przerażona tym ile mam ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kapelusz! :) Z upałem to ja sobie nie radziłam ;C
    Pozdrawiam ;D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne ;)
    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. to nie sukienka tylko bralet i spódnica, czytaj uwąznie

      Usuń
  5. super stroj. ja z upalem wg sb nie radzilan ale dzisiaj jest juz ok. ja niestety caly czas nazekam na brak ubran haha. nigdy nie wiem co na sb zalozyc bo nic nigdy ze sb nie gra. pozdrawiam
    miss-hanuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz, że te szpilki nie pasują?

    OdpowiedzUsuń
  7. elegancko, trochę retro... jak dla mnie pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko razem świetnie komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja. Ja zmieniłabym tylko te buty, reszta rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się to wszystko komponuje, świetna spódniczka :*


    http://ondrematx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to wspaniale wygląda! :>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznaa :*

    Zapraszam do zostawienia komentarza u mnie:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten bralet jest cudowny :)
    Zapraszam :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam wrażenie że to sukienka :D

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hello! nice outfit!
    Thanks a lot for commented my post!
    I would love to follow each other. :)
    following you already. waiting for you to follow back

    xoxo,
    www.divandagitadesiani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor:)w pierwszej chwili myślałam,że to sukienka;)

    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurczę juz chwilę poluje na taki bralet i jescze mi się nie udało zdobyć:(
    Fajne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, rzeczywiście wygląda jak sukienka i tak przez moment myślałam ;) bralet jest cudowny!

    http://pooczwarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna stylizacja, i również myślałam na początku,że to sukienka! ;)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten bralet ze spódnicą się tak fajnie zlewają, że można pomyślec, że to sukienka. ;3 Idealnie jak dla mnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny outfit, bardzo podoba mi się połączenie tego braletu ze spódnicą :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja, chciałabym mieć takie ubrania i tak ładnie się ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. That is such a cute dress! thank you for visiting my blog :) I am now following.
    xo
    Dora
    http://adropofindigo.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  24. yes we can follow each other. following u now. follow back then ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your look!
    We can follow each other, in fact I am following you.
    Follow back, pls :)
    Kisses

    http://achadosdamila.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz fantastycznie i masz przepiękne włosy :)

    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow jaka piękna stylizacja :)
    pozdrawiam julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, ale nie pasują mi tu buty :)
    Mimo to wyglądasz cudownie ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. O jejciu jaka śliczna spódniczka *.* bardzo fajne połączenie ;D idealne na miasto tylko trzeba zmienić buty na płaskie ;D
    klaudussia-hehe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Loved it! It looks like a dress :)

    Followed ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely dress! Would you like to follow each other via GFC, bloglovin' and facebook?

    Evi xoxo

    Check my transparent bag collection and shop online on evvou.tictail.com

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger