sobota, 13 lipca 2013

OOTD: panterka+cekiny :)

Hej :) Pogoda się strasznie popsuła! Miałam dzisiaj się opalać, ale w końcu zaczął padać deszcz i nici wyszły ;) Z rana pojechałam do miasta z moją przyjaciółką, bo chciała koniecznie iść do Rossmanna. Oczywiście uległam i weszłam do swojego ulubionego lumpka :) Wyszłam oczywiście z czymś :) Tym łupem jest kolorowa tunika z atłasowym dekoltem i paskiem. Dałam za nią 3,34, a wygląda na nową, i w dodatku jest z mojej ulubionej(jednej z ulubionych) firmy- Asos. Zdjęcia wstawię potem :)
Dzisiaj wstawię outfit :)
P.S Wiecie, że po raz drugi mój komentarz został umieszczony w Grazi? Jestem z siebie bardzo dumna :)






Spodnie w panterkę połączyłam ze sweterkiem z cekinami marki Topshop. Do tego bransoletka i beżowe balerinki, a wisienką na torcie są czerwone paznokcie. Wygodny set , idealny na rower :)

Rurki- H&M(30zł)
Sweter-Topshop, Sh(4zł)
Bransoletka- Neuf Bijoux
Baleriny-Deichmann(ok.70zł)
Lakier do paznokci-Essence(ok.3zł)


A Wy? Lubicie jazdę na rowerze? :)

36 komentarzy:

  1. Bluzeczka świetna!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna stylizacja ;)
    mam ten sam aparat:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek bardzo ładnie wygląda,najlepszy element zestawu !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to połączyłaś, ale ja bym nie założyła tego razem, moim zdaniem cekiny nie wyglądają idealnie z panterką :) Ale i tak mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uwielbiam połączenie cekinów i panterki :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię jeździć na rowerze :)
    Już obserwuję


    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te spodenki chyba na dziale dziecięcym widziałam?? :)) Ale nie było już mojego rozmiaru, mam za to w biało czarne paski :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog .Post też mi się podoba, w tym outfit. Z wielką chęcią zaobserwuję, jeśli ty też, powiadom mnie na blogu pod najnowszym postem.

    http://mycreativeinterior.blogspot.com/

    x x x Isabelle

    PS. Jedno pytanko. Dlaczego piszesz ceny swoich ubrań? Co z tego, że te spodnie kosztowały 30 zł? niech ktoś myśli: "O kurcze, spodnie z H&M'u, pewnie musiały być drogie". Niech to cię dowartościowuje, moja droga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój blog pokazuje, że można się dobrze ubrać nie wydając przy tym fortuny:) Nie dowartościowuje mnie to, że ktoś pomyśli że na pewno spodnie były drogie, niech pomyśli"takie fajna spodnie, a taka niska cena!"

      Usuń
  9. Nie podoba mi się to połączenie :c
    pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sweter ;)
    Świetny zestaw.
    Jasne że obserwujemy ja już.
    modajestnasszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne obserwuję :)
    Bardzo fajny sweterek i spodnie ♥

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też byłam dziś na rowerze z moją najką♥
    Śliczna bransoletka i fajne zdjęcia.
    Twój blog obserwuje od dziś, ale to na pewno nie ostatnie moje wejście!
    Miło by mi było jakbyś zajrzała do mnie:)
    http://theigasworld.blogspot.com
    Zapraszam Iga ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje rureczki <3
    Ale ja dałam za nie w H@M 70 albo 80 zł a nie 30zl :(
    śliczny sweterek :))

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog!:) Bardzo fajna stylizacja!:) Tak obserwujemy:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. rurki są fajne, serio.. choć za panterką nie przepadam.
    A na lumpki sama często robie "eskapady", choć ostatnio coraz większą uwagę zwracam na jakość, nie firmę.
    Buźki
    Latoyka.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne te spodnie w panterkę :*
    obserwuję i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te spodnie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek boski;) A jezdzic na rowerze lubie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham jeździć na rowerze <3

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie są cudowne!:)

    obserwujemy?ja już xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja :D
    Obserwuję :))
    Pozdrawiam ;d

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny outfit! bardzo podobają mi się spodnie :) są śliczne. lubię jeździć na rowerze ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    zapraszam do mnie
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię jeździć na rowerze. A spodnie widziałam w HM zastanawiałam się czy kupić i w końcu nie kupiłam, ale patrząc na nie teraz żałuję ;x Bardzo ładnie wyglądasz ; ]]

    Obserwuję. Miło by mi było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jasne obserwuję teraz twoja kolej :*

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne spodnie ;)jednak ja takich w HM nie widziałam w tej cenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne spodnie :)
    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna stylizacja! Obserwuję i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję komentarza :*

    Pytałaś czy obserwujemy,ja już i teraz czekam na cb ;p

    http://hopeorbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger