wtorek, 2 lipca 2013

Na co pomaga borowina?

Hej :) Taka piękna pogoda była dzisiaj, że nie mogłam się powstrzymać i całe popołudnie się opalałam. Mimo, że czasami potrafię się "spalić" tym razem postawiłam na wysoki filtr i jakoś mnie obeszło :P 
A dla Was mam dzisiaj recenzję płynu borowinowego Sulphur, który dostałam od firmy Busko-spa
Opisze opinię własną, babci oraz dziadka, którzy ze mną produkt testowali. 

Borowinę Sulphur można kupić w wybranych aptekach. Lista na stronie. Cena z jedno opakowanie to 44,09   za 400ml.

Opinia Producenta:
Od dawna planowany wyjazd do uzdrowiska?
Kąpiel borowinowa w Twoim domu!

borowina SPA to
  • Unikalny produkt uzdrowiskowy z Buska-Zdroju wytwarzany w standardzie leku
  • Emulsja do kąpieli wytwarzana z czystej mikrobiologicznie borowiny
  • Produkt na bazie zagęszczonego wodnego wyciągu borowinowego
Kąpiel borowinowa relaksuje, zmniejsza napięcie, rozluźnia i redukuje uczucie ociężałości nóg.
Kąpiel borowinowa, z dodatkiem borowiny SPA, wykazuje następujące, znajdujące potwierdzenie w badaniach, działanie na skórę:

  • Wyraźnie wygładza (zmniejsza przymieszkowe rogowacenie naskórka),
  • Uelastycznia naskórek,
  • Nawilża i sprawia, iż skóra jest przyjemna w dotyku
  • Poprawia ogólny wygląd skóry ciała
Łatwa i wygodna w stosowaniu (bardzo dobrze rozpuszcza się w wodzie) przedłuża kurację sanatoryjną w warunkach domowych. Nie brudzi ciała ani nie pozostawia osadów na wannie po spłukaniu wodą.

borowina SPA swoje działanie zawdzięcza zagęszczonemu wodnemu wyciągowi borowinowemu, który zawiera skoncentrowane, aktywne biologicznie składniki borowin – głównie kwasy humusowe (huminowe i fulwokwasy), liczne jony (głównie: wapnia, magnezu, jodu i potasu) oraz fitohormony (ciała estrogenne).
Kwasy humusowe to naturalne antyoxydanty (substancje „zmiatające” wolne rodniki odpowiedzialne za proces starzenia skóry), które nadają skórze korzystny, lekko kwaśny odczyn pH wspomagając naturalny „płaszcz ochronny” skóry.
Borowiny wpływają na przemiany białek, węglowodanów, tłuszczów, kwasów nukleinowych, stymulują odnowę tkanek. Dodatkowo pobudzają produkcję elastyny i kolagenu w skórze.
Łagodne ciepło kąpieli ułatwia penetrację składników borowin przez skórę ciała.
Opakowanie 500g umożliwia przygotowanie 5-10 kąpieli borowinowych.
W badaniach dermatologicznych i aplikacyjnych nie zaobserwowano odczynów alergicznych i podrażnień.


Nasza opinia:

Opakowanie:
Wygodna, praktyczna buteleczka z porządnym otworkiem. Design opakowania nieco staromodny, ale wywiera całkiem fajne wrażenie estetyczne. Na opakowaniu jest wszystko, czego chcemy się dowiedzieć. Opakowanie oceniam na plus.

Zapach:
Nieco odrzucający, ale można się przyzwyczaić. Szybko znika, nie zostaje z nami długo. 
Moja babci uważa że zapach jest interesujący, ale jej nie przeszkadza, dziadek natomiast stwierdził, że trochę śmierdzi i jest zbyt ostry, jak na jego nos. Ale no cóż, każdemu się nie dogodzi. 

Kolor:
Brązowy, ale nie barwi skóry. Jedynie wanna/miska może czuć się urażona :)

Konsystencja:
Moja babcia określa ją, jako "gęstą śmietanę" i podkreśla, że dobrze jej się używało, bo nie była zbyt gęsta i szybko się rozpuszczała. Dziadek nie ma zdania, uważa że  wodnista i, że mu się podobała. Według mnie konsystencja jest odpowiednia i wpasowała się w moje upodobania. 

Działanie:
Zacznę od babci. Moja kochana babunia ma RZS(dla niewtajemniczonych Reumatoidalne Zapalenie Stawów) i po moczeniu stóp w borowinie odrobinę polepszył się jej stan. Stwierdziła, że przestało ją bardzo bolec, i boli tylko trochę. Ogólnie była zadowolona ze stanu stóp, które znacznie się nawilżyły i zmiękczyły. Dziadek natomiast wychwala borowinę,bo dzięki niej może z łatwością pozbyć się trapiących go odcisków. Poza tym moczenie stóp w borowinie pozwala bez problemu obciąć paznokcie. Ja natomiast mam problem z suchością stóp i borowina skutecznie je nawodniła i uelastyczniła. Borowinka to idealne koło ratunkowe przed wyjściem na plażę- uratuje każdą stopę z opresji dobrego wyglądu. Poza tym po kąpieli w tym specyfiku byłam bardzo zrelaksowana i miałam ochotę na wszystko :) Nawet na naukę matematyki :)

Skład:

Wydajność:
Średnia.

Podsumowanie:
Super produkt, szczególnie dla osób z RZS a także z problemem suchości. 

Ocena: 8/10



 Dziękuję firmie Sulphur za udostępnienie mi kosmetyku do testów

 A Wy? Lubicie uzdrowiskowe kosmetyki?

4 komentarze:

  1. Już wiem, że ten produkt bardzo by mi się przydał ;) też mam problem z suchością stóp, często robią mi się odciski.. Szkoda tylko, że ta borowina jest taka droga ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydało by mi się coś takiego ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super produkt, sama miałam przyjemność używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Borowina <3 uwielbiam kąpiele z dodatkiem tego koncentratu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger