poniedziałek, 8 lipca 2013

OOTD: brzoskwiniowe kwiaty z second handu :)

Hej :) Nareszcie nie ma upału! Myślałam, że kolejny dzień będę leżeć plackiem i marzyć o wielkim basenie albo chociażby o zimnym prysznicu. Niestety wiem, jak takie "zimne przygody w skwarny dzień" się kończą i tylko się opalałam. Mimo, że leżałam i leżałam to moja skóra jest nadal blada jak ściana. To w sumie dobrze, bladość zawsze w cenie :P
Dzisiaj dodaję zestaw, bo nawet nie stylizację, w której wczoraj chodziłam. Oczywiście w pastelowych kolorach, kwiatów także nie mogło zabraknąć. Dodatków nie zakładałam, bo było mi baardzo gorąco :)
Założyłam brzoskwiniową bluzkę, którą pokazywałam w ostatnim poście. Ma świetny krój koszuli, a przy tym jest zrobiona z miękkiego materiału. Ujęły mnie też u niej złote guziczki i uroczy kołnierzyk.
Dobrałam do niej bandażową spódniczkę w kwiaty. Na początku myślałam, że są na niej motyle :) D tego balerinki w kolorze spokojnego beżu i jestem gotowa :)



Bluzka- New Look, Sh(2zł)
Spódniczka-H&M, Sh(5,16zł)
Balerinki-Deichmann(70zł)

A jak wy ubieracie się latem? :)

12 komentarzy:

  1. piękna stylizacja :*
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie taką samą bluzkę i również kupiłam ją w SH ;) Jednak tam rzeczy też się powtarzają ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrz jaką torbę znalazłam. Idealna dla Ciebie :D
    http://szafa.pl/c12235072-torebka-listonoszka-vogue.html
    ~drzewo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie jest ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka śliczna ;d u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  6. w sh można dostać naprawde fajne rzeczy ;) świetnie ;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. spodniczka jest świetna, ale i koszula bardzo ładna!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka świetna, mam podobną :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger