czwartek, 11 lipca 2013

OOTD: second-hand+Pepco=duet idealny + łupy lumpkowe :)

Hej :) Dzisiaj pokażę Wam mój wczorajszy outfit. Miałam go na sobie podczas przejażdżki rowerem i na zakupach. Tylko buty miałam inne. Te natomiast włożyłam, jak pojechałam do lekarza. 
Do kobaltowej, asymetrycznej spódnicy dobrałam brzoskwiniową koszulę-top, do tego kobaltowe koturny i trochę biżuterii. Prosto, ale wygodnie i stylowo :)







Spódnica-Pepco(15zł)
Top-New Look, Sh(2zł)
Naszyjnik-Iloko(ok.4zł)
Pierścionek-Bellast
Koturny-CCC(50zł)

+ łupy z lumpka :)

 1. Pomarańczowy top w ptaszki, Monki 3,90zł.
2. Spódniczka w kwiaty, H&M, 8,30zł

54 komentarze:

  1. Świetny outfit,piękny kolor topu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super spódnica wlaśnie szukam takiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pierścionek! :) Spódniczka upolowana w SH super ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny pierścionek! <3
    Jasne, że obserwujemy ja już teraz twoja kolej :)

    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Śliczny zestaw !
    +obserwuję, liczymy na rewanż ♥
    http://solodayworld.blogspot.com/ <<<<<ZAPRASZAMY ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi sie takie proste, zaś wygodne i stylowe outfity. :) w planach mam kupienie asymetrycznej spódniczki, ale ta była bardzo tania. właściwie rzadko kiedy chodzę do pepco, ale mój brat także się tam wystylizował i stwierdził że to dobry sklep wiec przy najbliższych zakupach zawitam w tamtym sklepie. pozdrawiam i obserwuję bloga :)

    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zakupy :)
    jasne ze uobserwujemy :D ja juz, czekam na CIebie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny zestaw. :)
    I śliczne ciuszki sobie kupiłaś. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylowa :)
    Ja już obserwuję :))
    Czekam na rewanż :))
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwujemy :) Ładnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję ! Teraz twoja kolej :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz a i łupy fajne! szczegolnie koszulka mi do gustu przypadla;) Jasne ze obserwujemy, ja juz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już obserwuję i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog :) | zapraszam do mnie agaforever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny outfit.
    Pewnie ,że obserwujemy. teraz ty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje licze na to samo
    l-u-i-z-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestawik:) i świetne łupy:) często w sh są ciuszki z H&M z czego bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię twój blog, to jak piszesz i te zdjęcia. Zapraszam również do siebie na nowy post. revevelyn.blogspot.com + obserwujemy ? ( ja już obseruje możesz sprawdzić ) Buziaki ;*

    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna spódnica na ostatnim zdjęciu ;3

    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne łupy :)
    diylikeit.blogspot.com :)
    + obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódnica jest genialna! Dawno kupiłaś?
    Fajny blog, może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. w pepco taka spodniczka ?! suuper <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już obserwuję teraz Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Można naprawdę w lumpach znaleźć ciekawe ciuchy;)
    dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię Pepco. Mają często fajne rzeczy w bardzo przystępnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Asymetryczna spódnica jest cudna *.*
    Pytałaś czy wymienimy się obserwacjami, zgadzam się, ale Ty pierwsza! :D Nie zapomnij mnie powiadomić : )
    Pozdrawiam ;d

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ok możemy się obserwować, ja już cię obserwuję, teraz twoja kolej

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądałaś :)
    OK, możemy się obserwować - ja już obserwuję, teraz Ty ^_^

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny ten 1 strój! :)
    A na obserwację się zgadzam i już to zrobiłam, teraz czekam na Ciebie! :)
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Na prawdę ładna stylizacja :)
    Pewnie, że obserwujemy. Ja już.
    http://petitealleedesroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście zaobserwowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. są może jeszcze te koszule w pepco ?
    obserwuje :)
    fashionaableangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ładna koszula :)
    obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna spódniczka, pewnie, ze obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna stylizacja, pytałaś się na moim blogu czy obserwujemy?
    No pewnie ja już Cię obserwuję jako ♥love♥


    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. genialny outfit i śliczna spodniczka <3
    zapraszam, life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki za zaobserwowanie:) pozdrawiam i zapraszam ponownie;))

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz :)
    Obserwuję :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne rzeczy! Cudownie wyglądasz :) Ta asymetryczna spódniczka jest świetna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Super blog :)
    Ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ale ładnie to wygląda ;)) koturny mam chyba takie same, pisze na nich z boku na różowo Naomi ?
    Obserwuję ;) Loveandvanillascent xoxo

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny naszyjnik ♥
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna stylizacja, a ta spódnica w kwiaty jest boska. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger