poniedziałek, 1 lipca 2013

NOTD: malinowy oranż :)

Hej :) Wczoraj nie miałam czasu, aby napisać post, bo z samego rana pojechałam do babci na wieś :) A wróciłam ciemną nocą i byłam zbyt zmęczona, żeby sklecić jakąkolwiek recenzję, a tym bardziej outfit ;) 
Dzisiaj recenzja lakieru, który dostałam w paczce z wygranego rozdania. Bardzo się ucieszyłam, bo emalia ma mój ulubiony odcień



Lakier można kupić w małych sklepikach, bo jest to firma niszowa, niespotykana w sieciowych drogeriach. W małej, poręcznej buteleczce znajdziemy 9ml emalii. Jest ona koloru malinowego pomieszanego ze złotem i opalizującymi drobinkami fuksji. Naprawdę śliczny odcień, bo nie typowy róż, i nie taki zwykły pomarańcz. Ten kolor ma coś w sobie! :) Zapach ma okropny, jak każdy kosmetyk tego gatunku. Cóż, trzeba zatkać nos i malować! :) Konsystencję ma w sam raz do malowania, nie zbyt gęsta, ani nie za rzadka. Pędzel ma dosyć dobry, kształt jest ergonomiczny. Jakość jest świetna, lakier wytrzymuje do 5 dni! Choć żeby mieć intensywny kolor na paznokciach trzeba położyć co najmniej 2 warstwy :( Mimo to lakier schnie rekordowo szybko :) Cena jednej buteleczki to ok.3-4 zł

Skład:Toluene, Buthyl Acetane, Isapropyl Alkohol, Nitrocellulose, Ethyl Acetane, Toslamide/Formaldehyde Resin, Acetyl Tributyl Citrate, Styrene/Acrylates Copolymer, Steralkonium Hectorite, Camphor, Drometrizole, C.I. 77165, 77004, 15850, 74160, 77491, 7019, 77266, 77891.
 Pędzelek:
 Buteleczka:


A Wy? Jakiej firmy lakiery lubicie? :)

7 komentarzy:

  1. fajny kolor :)

    fashion-by-vereeben.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsamu Lirene używam na balsam, bo pozniej w suchych miejscach skóra jest ciemniejsza. używam codziennie, ponieważ się nie opalam. ;c

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię lakiery tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ma wspaniały :)

    Pozdrawiam, u mnie ROZDANIE. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! A co do lakierów do bardzo ludzię z golden rose lakiery :):)

    Obserwuję i liczę na rewanżyk :*

    http://tusia-tuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger