niedziela, 21 lipca 2013

"Magiczny marker" od Pure Queen

Hej :) Wczorajsze urodziny były super! :) Bawiłam się świetnie :) Myślę, że jutro wstawię zdjęcia outfitu. 
Mam tylko jedno ale. Moje nowe buty okazały się za duże! Muszę obmyślić jakiś sposób żebym mogła w nich chodzić. Na razie wypełniam je watą i dobrze działa :) Szkoda by takie piękności się zmarnowały :)
A teraz "magiczny pisak" czyli jak radzę sobie z niespodziewanymi plamami :)


Odplamiacz kieszonkowy "Pure Queen"


Pisak można kupić w Super Pharm albo na stronie Pure Queen w cenie ok.17zł.

Opinia Producenta:

usuwa plamy po kawie, herbacie, winie, soku, czekoladzie i inne świeże plamy.
Kieszonkowy odplamiacz, który pomaga w usunięciu świeżych plam po jedzeniu i piciu - gdziekolwiek jesteś. Niezastąpiony w przypadku niespodziewanego poplamienia się podczas spożywania posiłków.
Lekki, mały i podręczny zawsze powinien znajdować się w Twojej torebce.
Użycie kieszonkowego odplamiacza jest bardzo proste i trwa kilka sekund, aby użyć odplamiacza:
1. Usuń nadmiar plamy poprzez wytarcie jej papierowym ręcznikiem lub wilgotną ściereczką
2. Nanieś płyn bezpośrednio na plamę poprzez kilkakrotne naciśnięcie końcówki odplamiacza
3. Lekko pocieraj tkaninę końcówką w obrębie plamy. Jeżeli to konieczne uwolnij więcej cieczy i kontynuuj delikatne pocieranie tkaniny.

Moja opinia:


Opakowanie:
Odplamiacz jest w formie mazak ,co bardzo ułatwia aplikację. Jest bardzo praktyczny, bo ze względu na wielkość zmieści się wszędzie i zawsze będzie gotowy do użycia. Nie zawodny w podróży, kiedy mamy mało miejsca a duże potrzeby :)
Kolor:
Płyn, po wyciśnięciu jest bezbarwny , a po wyschnięciu nie robi plam. 

Zapach:
Chemiczny, ale czegóż innego się spodziewać :)

Działanie:
Płyn przede wszystkim dobrze rozpuszcza nowe zabrudzenia, ale czasem radzi sobie ze starymi. 
Wyczyścił mi plamy z:
-jedzenia
-picia
-krwi
-pudru
i kilku innych rzeczy. 
Nie jest skomplikowany w użyciu, bo wystarczy przycisnąć końcówkę do ubrania, a potem energicznie trzeć, aż palma zniknie., Potem trzeba poczekać, aż odplamiacz wyschnie i już! Możemy cieszyć się, że plama znikła! :) Cieszę się, ze odplamiacz nie odbarwił moich ubrań i nie postawił na nich białego osadu, jak kiedyś mi się zdarzyło z podobnym produktem. 
Polecam! :)

Skład:


Wydajność:
Bardzo wydajny :)

Podsumowanie:
Świetny, praktyczny gadżet

Ocena:10/10

Dziękuję firmie Pure Queen za udostępnienie mi odplamiacza do testów :)

A Wy? Jak spędzacie niedzielę? :)


22 komentarze:

  1. Fajny blog :) mozemy obserwowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam ze takie cos istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny produkt! Radzi sobie ze wszystkimi plamami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gadżet idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny gadżet :33
    zapraszam do mnie , nowo założony blog : notwithstandingtheall.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog!! Dobry produkt...
    Ja już obserwuję i czekam na rewanż ;)
    remembrl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny taki gadżet :) Z pewnością bardzo przydatny!

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku jest nie zawodny ale po paru dniach to szkoda gadać :) A tak po za tym świetny blog <3 Obserwuję i liczę na rewanż :)

    uzaleznionaje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o , nie słyszałam o takim cudzie :)

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zakupić, przyda się w torebce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się taki zwłaszcza, że mam dużą tendencję do plamienia ubrań :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby mi się taki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy ten produkt ;) koniecznie muszę wypróbowac! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne, nie słyszałam wcześniej o tym. :3
    Jasne, że obserwujemy. Ja już. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tym produkcie, kojarzy mi się z tymi z Mango - takie niby fajne gadżety ale ciekawe jak działają. Nie wiem, pomimo Twoich pozytywnych opinii nie mogę się przekonać ;) Ale jestem ciekawa tego produktu..

    Pozdrawiam, u mnie nowy post. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. możemy obserwować, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog! :) Obserwuję i czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też zawsze wkładam watę do butów i jest dobrze :)
    Obserwujemy ? ja już :)
    www.onee-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypróbowałam odplamiacz, faktycznie działa. Polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger