poniedziałek, 29 lipca 2013

Nowe perełki z second-handu :)

Hej! :) Dzisiaj niesamowity upał, podobno najcieplejszy dzień tego lata :P Zrobiłam dziś wielki błąd i o godzinie 11 pojechałam do lumpka, bo zostawiłam  tam ładne ciuszki i musiałam zapłacic. Pani mogła mi przetrzymac tylko dzisiaj, więc byłam zmuszona tam pojechac :P Myślałam, że ugotuję się żywcem! :P
Potem pojechałam do mojej przyjaciółki i przez 2 godziny pławiłam się w jej basenie. I było niesamowicie przyjemnie, mimo, że baaardzo się opaliłam :P
Prosiłyście mnie o post lumpkowy, więc macie i radujcie się(haha!) :)


Zdjęcie moje i z internetu :P
Sukienka z baskinką w kolorze czerwieni Zara. Kosztowała 2,99.



 Szary top na regulowanych ramiączkach H&M(jeszcze z metkami!) 4zł


 Kurteczka moro, no name, 2,99zł


 Ruda mini z tafty, ma kieszenie! Z Monki, 7,35zł



Zamszowe legginsy w kolorze ciepłej szarości z suwakiem, 4zł


Co Wam się podoba najbardziej? :) Co było najlepszą okazją? :P

60 komentarzy:

  1. Obserwuję i czekam na rewanż^^
    miss-hanuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka z baskinką i te zamszowe legginsy to cudeńka ;)

    Pozdrawiam, u mnie nowy post. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo ładna:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/london-part-1.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka moro najlepsza <3
    zapraszam na dzisiejszy post :
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Licze na kom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cool items!! Your blog is very cute))
    Follow you with GFC! I'll be happy, if you follow me)
    http://karinamalinana.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jak dla mnie rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. love your blog! now following on GFC hope you'll follow back :)
    xoxo
    Kareena

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ciuszki:p Obserwuje liczę na rewanż :P http://dziennikarka327.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszesz mi już po raz 4 że mnie obserwujesz :P

      Usuń
  9. Fajne zakupy!
    Kochana! My sie juz obserwujemy, musimy sie tylko czesciej odwiedzac! Haha! :)
    Buzka duza!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sie wszytstko podoba *.* ale fajne rzeczu u Ciebie w ciuszku mi ciężko coś fajnego wynaleźć :P
    ale najladniejsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już obserwuję, pora na Ciebie :) Uwielbiam secondhand'y. można znaleźć fajne i tanie ubrania :D
    __________________________
    freshfashion-ika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne łupy, ta sukienka z baskinią mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baskinka i marynarka moro rewelacyjne. W jakim mieście są takie second handy? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka rewelacja, niesamowite jakie super ciuszki idzie czasami znaleźć w sklepach z odzieżą używaną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jejciu co ty za cudowny second hand wypatrzyłaś? ;_;

    u mnie najlepszy jest tylko pierwszy dzień bo są naprawdę perełki ale ludzie szybko łapią tylko że pierwszy dzień po dostawie to aż 70zł za kilogram ;_;

    to troche dużo jak się przelicza.. :<
    b. fajny blog, taki.. prawdziwy :D ja dopiero zaczynam więc mogłabyś wpaść jeśli masz czas, bo to bardzo motywuje :P może wymiana obserwacji??
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie zdecydowanie sukienka z baskinką wygrała. ;3 Chcę Ciebie w niej. ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwujemy? Odp u mnie :))

    http://bauerkowa.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka i kurtka są świetne! Ja wybieram się w piątek do lumpka i mam nadzieję, że znajdę coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka piękna:*
    obserwuję
    http://soniameller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest genialna! Ja już jutro wrzucę moje perełki też z SH eh to jest jednak sklep <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka!
    Chętnie ale zacznij obserwować, zrewanżuję się :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja już obserwuję ♥
    teraz ty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy, najbardziej podoba mi się sukienka :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju ale ekstra rzeczy wyczaiłaś! :P
    u mnie to takich nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cute blog :) Would you like to follow each other? Let me know :))

    http://victoria-coeurdor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for ur comment :). I like the first dress, nice purchase ;)

    Of course I'm following u on GFC, hope u follow me back!

    xoxo

    www.yoyomismaeirene.com

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka *_*

    Zapraszam : http://welcomeismylife.blogspot.com/2013/07/teraz-juz-wiem-ze-naukowcy-sie-myla.html

    Pozdrawiam, Jo;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest super! ale miałaś szczęście że na nią trafiłaś bo jest cudowna :> inne ciuszki też ładne ale sukienka wymiata! pozdrawiam serdecznie :>

    OdpowiedzUsuń
  29. hej, bardzo cię proszę, mogłabyś spełnić jedno z moich marzeń?

    odwdzięczę się jak chcesz, po prostu kliknij na moim blogu w baner po lewej stronie

    uszatkaa.blogspot.com

    i pod tą notką
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/07/martofchina.html

    napisz "faktycznie mają fajne rzeczy" lub coś w tym stylu oraz JAK MAM CI SIĘ ODWDZIĘCZYĆ

    błagam, pomóż ;_;

    http://uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Love that peplum dress! :)
    Ofcourse, I'd love us to follow each other dear. Following you now on GFC. Now it's your turn? Thanks in advance!

    xx, Mela
    www.wearismela.com

    OdpowiedzUsuń
  31. szczerze mówiąc ja nigdy nie umie znaleźć nic godnego uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  32. ta sukienka jest świetna ;))) udało ci się trafić na dobry towar ;D


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczna kurteczka :) Super perełki upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. The first dress is cute, like it so much!
    Lovely blog, what about following each other? Just let me know!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Hey dear! Thanks for your comment, sure lets follow each other . Following you now on gfc, waiting for you to follow me back.

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podoba mi się ta sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Followed back <3
    Keep in touch!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka z Zary cudo !
    Ja niestety nie mam takiego szczęścia i nigdy nie mogę niczego wypatrzeć :<

    OdpowiedzUsuń
  39. sukienka z Zary rewelacyjna :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej, po prawej stronie mam widzet z obserwowaniem, może akurat wczoraj Ci nie wyświetliło.. Hmm.. Zapraszam teraz :)!

    OdpowiedzUsuń
  41. thanks for the comment on my blog! i would love to follow each other! follow me, let me know and i'll follow back for sure! <3
    kisses, Mai :*
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki za wizytę, zgodnie z sugestią obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna sukienka z Zary :)

    Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Yes, we ike the idea of following each other, dear :) we are followin gyu now, hope you'll follow us back

    hugs, kee in touch :)

    great bog!

    OdpowiedzUsuń
  45. Hey thanks for your lovely comment!
    Sure I would like to follow each other, so follow me via bloglovin or gfc
    and I will follow you back :)

    XO

    OdpowiedzUsuń
  46. thank you for your comment. id love to follow each other.
    let me know when you follow me via gfc and i will follow right back hun.

    xo
    arleene

    arleenesfashioncloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Sukienka najładniejsza!

    Oczywiście, że obserwujemy. Ja już i liczę na rewanż :*

    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. kurtka jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  49. sukienka, legginsy i top.. boskie! ;)

    agnejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajne zakupy mimo iż nie jestem fanka lumpeksów (mam jakieś uprzedzenia), ale podziwiam za zdolności wyszukiwania okazji :) sukienka z zary super :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Najlepsza jest sukienka z baskinką i kurteczka moro. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger